Klæd ledelsen på til MUS-processen
Få værktøjer til at understøtte virksomhedens ledere, når de skal holde MUS-samtaler. Lær at planlægge og gennemføre MUS-forløb, der giver værdi for virksomheden samt understøtter strategien.
På dette kursus får du indblik i, hvordan du kan få MUS-samtalen til at skabe værdi for virksomheden, bidrage til at eksekvere på virksomhedens strategi og hjælpe jer med at nå jeres mål.
Kursets opbygning
På kurset ser vi på, hvordan MUS kan blive en del af virksomhedens strategiproces. Vi gennemgår, hvordan man kobler performancemål og vurdering af potentiale med virksomhedens strategi.
Se alle DI's kurser, uddannelser og netværk inden for HR her
Dag 1
- Ejerskab, forventninger og ambitioner
- Kobling til strategien
- Virksomhedens MUS-proces
- MUS og mål
- Performance- og potentialevurdering
- Forventningsafstemning og ejerskab i organisationen
- Strategisk kompetenceudvikling
Dag 2
- MUS-politik
- Hvad skal med i jeres MUS?
- Din virksomheds MUS-koncept og materiale
- Forberedelse af ledere og medarbejdere
- Implementering
- Evaluering af MUS
Du lærer bl.a.:
Efter kurset har du værktøjer til at klæde lederne på til at forberede, gennemføre og følge op på MUS-samtalen. Derudover vil du have viden om, hvordan MUS bliver en del af virksomhedens strategiproces.
Læs mere og tilmeld dig her: Klæd ledelsen på til MUS-samtalen
Modtag nyheder om DI's kurser, uddannelser og netværk direkte i din indbakke