23948sdkhjf

Sådan får du flere tilmeldinger til dit nyhedsbrev

Har du en virksomhed, der tænker i online tilstedeværelse, har du nok allerede e-mail-marketing højt på listen.

Det er nemlig en utrolig stærk platform, hvor man kan modne sine brugere på en måde, som de færreste andre platforme tillader. Dog kræver det hele, at man har nogle tilmeldinger til sit nyhedsbrev, men hvordan får man det? Her i artiklen kigger vi på nogle effektive tiltag, du kan gøre dig i virksomheden.

Brug Lead Ads
De sociale medier bliver blot større og større, og netop derfor er de sociale kanaler en effektiv måde, når der skal indhentes tilmeldinger til nyhedslisten. Det er ikke sikkert, at du selv er ekspert, men så kan du hente hjælpe her, hvor du kan finde et digitalt marketingbureau i København, der nok skal hjælpe dig i gang med de populære Lead Ads på Facebook og Instagram.

Lead Ads er annoncer på de sociale medier, hvor du som virksomhed typisk tilbyder noget, som personer kan fra adgang til, hvis de oplyser deres e-mailadresse. Det kan være rabatkoder, e-bøger, guides eller noget helt andet. Der er mange muligheder, men det gode ved Lead Ads er, at brugerne har utrolig nemt ved at tilmelde sig. Facebook og Instagram har nemlig typisk autoudfyldt formularen for brugerne, hvorfor de ikke skal bruge meget mere end 10 sekunder for at få adgang til det materiale, du tilbyder, hvor de til gengæld giver dig deres mail. Lead Ads er nok den mest effektive måde på markedet p.t., og bruger du det ikke allerede, skal du i gang.

Få en pop-up på din side
Du tænker nok med det samme, at pop-ups er irriterende, men det er ikke tilfældet, hvis du bruger dem smart. Der er nemlig mange måder at arbejde med disse på. Du kan give besøgende forskellige pop-ups, afhængig af hvilken side de besøger. Har du en blog, kan du give dem en pop-up, hvor de kan tilmelde sig dit nyhedsbrev, hvorefter du vil sende de nyeste indlæg løbende, som de kommer online. Det kan også være, at de besøger nogle produktsider, hvor du så giver dem 10%, hvis de tilmelder sig.

Der er mange måder, og det handler blot om, at du bruger det strategisk, så det ikke er irriterende for brugeren.

Godt indhold skaber tilmeldinger
At opbygge en stor nyhedsliste kan du godt lykkes med, men en anden ting er, at du skal holde på dine følgere, og hvordan gør du det? Alt dit indhold skal være relevant for dem, og du skal sikre dig, at du altid sender noget brugbart og relevant content ud til dem, da du ellers risikerer, at de framelder sig igen. Det er de i deres frie ret til, og derfor skal du give dem noget unikt, som holder på dem. Gør du det rigtigt, vil dit gode indhold lokke nye til, som også vil have en bid af kagen.

Skal du arbejde med at få en større og bedre nyhedsliste, kræver det unikt indhold, men også at du indsamler nye tilmeldinger gennem blandt andet pop-ups og lead ads.

 

Send til en kollega

0.047