23948sdkhjf

Lego holder top-placering i god omtale

Legetøjsgiganten Lego indtager en tredjeplads 3 på listen over varemærker, der kan sole sig i mest positiv omtale i 2019.

Det viser analyseinstituttet YouGovs seneste Brandindex måling.

Det er anden gang i træk, at Lego ligger på tredjepladsen i undersøgelsen. 

Sammenligner brands
YouGov BrandIndex sammenligner 380 varemærker i Danmark for at vise, hvilke mærker der har fået mest positiv omtale (Buzz).

Hver dag interviewer YouGov BrandIndex 200 personer, der er repræsentative for den generelle befolkning, og spørger dem om deres holdninger til forskellige varemærker.

En af de parametre, som YouGov BrandIndex måler på, er varemærkets Buzz (omtale).

Og her har Lego altså indtaget en tredjeplads efter Rema1000 og Mobile Pay.

Her vil vi helst arbejde
Det er ikke første gang, at Lego markerer sig positivt i en YouGov undersøgelse. I undersøgelser af, hvor danskerne helst ville arbejde, topper Lego listen to år i træk.

Se hele listen over populære brands her:

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094